Cronică de film (la care să nu mergeți!)

Ăsta ce urmează e un text din categoria „în timp ce țara arde, baba se piaptănă”. Sau se uită la film.
Gata, recunosc. M-am lăsat mânată de curiozitate stupidă – am uitat ce a pățit pisica! și ieri seara mi-am strâns gașca de prietene și am mers la film. Cinzeci de bice peste cap merit că am dat 8 euro pe bilet. De ăia 17 euro pe care i-am dat pe carte, nu mai spun nimic – oricum s-a întâmplat în urmă cu multă vreme și achiziția (pe kindle) a fost spontană și necercetată. Am văzut un mesaj ce conținea printre altele niște săruri (din ălea de le puneam doamnele din înalta societate pe sub nas când le venea cu leșin) și pentru că expeditoarea are gusturi faine și o bibliotecă de-mi vine să mă mut la ea, am pus mâna pe carte în câteva minute. După primele zece- douăzeci de pagini cam tot atâta mi-a luat să o și termin.

De ce ne-am dus la film și nu am piratat porcăria? De mame ce suntem toate și de poftă ce am avut să ieșim din casă. De ce nu am ales alt film? Cică la ăsta se râde. E drept, s-a râs. Dar a cam fost vorba de hlizeală de Harap Alb, mai ales în rândul mamelor de fete. Râdeți voi, râdeți dar parcă nu-i râsul vostru.

Concluzia? Mereu, dar mereu cartea bate filmul. În cazul cărții ăsteia, care oricum e proastă rău, filmul e de departe cea mai cea porcărie văzută în ultimii ani. Și eu chiar mă uit la de toate, fără figuri și snobisme. La un moment dat aveam impresia că-i vorba de un serioal din ăla ieftin de pe canale gen Hallmark (chiar există așa ceva sau mi s-a părut mie pe când dădeam din telecomanda de la Timișoara?). Actorii -praf (probabil cu filmul ăsta și-au încheiat și cariera!), scenariul praf (păi dacă nu-i de unde, nu-i!), ce mai, pierdere de vreme. Și 8 euro.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: